Wednesday, November 4, 2009

SEPANG OH SEPANG..........



nie gambar aku tgh kerja,,,




tu gambar masa diaorang tgh press conference


ERMMMMMMMMM.......
pada 30 haribulan /10/09 seperti biasa aku bangun dari tidur
lepak jup n tetiba dengar member nak g sepang kerja parttime aku tak la kesah sangat yang menariknya aku dengar dia tak cukup orang aku pun ape lagi ambik la peluang tu ingat nak buat duit....
aku bagi tahu aku pun nak ikot dia... dia pun tanya kawan dia macam mana and than kawan dia kata boleh tapi kena sampai sepang dalam masa setengah jam aku pun bersiap.... ape lagi dah lambat pencut la dengan lajunya, ermmmmmmm
nak kata laju tak jugak moto krisssss tapi dah bikin hihiihiih.... dalam kul 9:35 sampai sepang,,,,,,
entah macam mana lepas ke pekan sepang telajak la pulak.....
pastu patah balik kemudian masuk kedalam kawasan pelumbaan.... tapi bukan tempat race tu kat depan je la.....
ermmmm sesampainya ku disana terus kena tukar baju n buat kerja la katering untuk vvip.....
ermmmmm menarik jugak,,,,,,
majlis tu sebanarnya untuk pemilihan pelumba F1 malaysia,,,,,,,
waktu tu wakil media ramai gler.. nak ambik gambar entahhhhhhh sapa namanya yang aku tahu, tapi dia orang besar air asia n aku nampak alex yong ermmm...... biasa ja orang nya... kat sini aku ade sediakan gambarnya sekali gambar aku tgh kerja pun ade poyo jew la tgk orang besar agaknya hahahahaha..... tu pun aku ambil curi2 maklum la tgh kerja,,,

No comments:

Post a Comment